به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارشنبه همین هفته بود که معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقه ای اصفهان در جمع کشاورزان اصفهان در مسجد گلزار خوراسگان اعلام کرد که با افزایش خروجی سد، "زایندهرود هفته اول بهمن ماه امسال بهمنظور تامین نیاز بخش کشاورزی در اصفهان جاری می شود."
ما را در سایت فاتح دنیای تکنولوژی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83